نمایش آثار جشنواره منطقه ای سینمای جوان در بجنورد آغاز شد
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا، نمایش نخستین فیلم بخش مسابقه این جشنواره با عنوان 'تولد آفتاب' نوشته 'حامد كاتبی' به مدت 30 دقیقه با حضور هنرمندان هفت استان كشور آغاز شده است.

مدیر اجرایی یازدهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان فصل 4 اترك بجنورد به ایرنا گفت: در این جشنواره 38 فیلم راه یافته به بخش مسابقه با موضوع آزاد در پنج نوبت هر روز برای علاقه مندان روی پرده می رود.

'یوسف قدیمی' اظهار داشت: در روز نخست این جشنواره فیلمهای 'تولد آفتاب، دیوار، نقاشی بهار، مرگ كاریز، در سپیده دم سماور، گذر از خاكستری، خداپرست، ترم، جنگل خاكستر، تارا، زمستان گرم، پیاده رو، چوخا، نبش، دست، نان و نیش، آخرین مرد تنها، ساعت 5، گناباد بهشت پنهان، زیارت، سایه آفتاب، سایه های خاكستری، بركه نشینها و زمزمه یك نقش' به نمایش درمی آید.

وی گفت: فیلمهای 'چشم پناه، دادگاه، من زندگی را دوست دارم، پهلوان پنبه، كلبه عشق، آن مرد ایستاده است، آخرین پناه، دستان، پرده های عاشقی، روزی كه وارد بهشت شدم، گاهی سكوت كنیم، تماس تلفنی، بزخر، گلیچ بافی، انعكاس، پایان دایره، هنرمند و مدیر، دوباره نگاه كن، درخشش، آس باد، قفس، آدمك، اینجا و برزه' نیز در روز دوم برپایی جشنواره نمایش داده خواهد شد.

قدیمی افزود: علاوه براین، 18 فیلم برگزیده ایران و جهان از ساعت 20 و 15 تا 21 و 15 دقیقه در روزهای برپایی جشنواره و در روز نخست فیلمهای 'دیلیت' از ایران، ' زندگی در یك دقیقه' از اسپانیا، 'نیوزیف' از ایران، 'سیاره Z' از فرانسه، 'سگ قرمز' از اسپانیا، 'اتاق در نیویورك' از ایران و فیلمهای 'به دام افتاده' و 'سرزمین موعود' از لهستان اكران می شود.

وی گفت: برای روز دوم برپایی این جشنواره نیز اكران فیلمهای

'هشدار ساحل از روسیه، آرایشگرها وجود ندارند از ایران، آنجلینا از آلمان، جعبه از برزیل، نژادهای سفید و سیاه از ایتالیا، سوسك كوچك از ایران، حلزون از كرواسی، ایسم از ایران، هدیه از بلژیك و قصه گو از انگلستان' برای دیدن علاقه مندان در تالار گلشن بجنورد برنامه ریزی شده است.

یازدهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان اترك در چهار بخش فیلم كوتاه، فیلمنامه، عكس و پوستر فیلم از 21 تا 23 اسفندماه جاری با حضور هنرمندان هفت استان گلستان، كرمان، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، هرمزگان و خراسان شمالی برگزار می شود. ك/2

623/626/330





:: برچسب‌ها: انگلستان ,
:: بازدید از این مطلب : 334
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: